THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

11/5

hepy besday  NUR SYAZWANI, dah besaq pun, satulima dah. tapi pangai macam budak budak lagi, err.. hahaha.. apa yang saya hajat tak dapat dan oqang yang saya haqap, yang saya tunggu, tak wish pun :( sedih gila!!. Kepada Muhammad Syazwan Bin Ghazali, tahniah! awak yang pertama wish kat saya. wow,wow. TERIMAKASIH. saya takkan lupa semua tu. my darla Nur hidayah, Nur aina, Siti Hajar, terimakasih banyak banyak sebab nyanyi untuk saya, hahaha.. sweet sangat : ) . saya SAYANG awak semua. Khairul Aqran, terimakasih banyak banyak jugak sebab wish dengan belanja tengok wayang : ) iloveyouabang. nur ashakina, terimakasih sebab bagi domo tu, comey sangat, cek suka. hahaha. iloveyoukakak. mama , abah terimakasih sebab tak lupa besday cek :) . mama, terimakasih berjuta juta sebab beli domo baru dekat adik. iloveyoumama. muah, muah,muah..